loading...
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس بازدید : 532 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)
 
این هم اس ام اس های عاشقانه فوق العاده جدید مخصوص سال 91 برای همه عشاق عزیز
 
روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی
را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!
هر گاه گريه مي كنم سبك ميشم ، عجب وزني دارد چند قطره اشك
از دوريت چه دارم؟ غيراز دلي شكسته / ذهني هميشه ابري، فكري هميشه خسته
پا گذاشتي روي حرفام،من كجا رو ميديدم،زندگي پس از تو،زندگي ازت بريدم،هرجا دل آيينه رو شكستي،به اين عاشق دل نبستي..تنها برو..ببينم داري كجارو..
این روزها همه احترام مرا نگه میدارند..
ببین دوری تو چقدر باعث میشود پیر به نظر برسم..!!
نباشی همه چیز بهم میخورد..
حالم از خودم.
تعادل احساسم.
دستهای خالی ام.
بی وفایی دنیا و تنهایی من.
بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی
بی اجازه وارد آن شده بودی…
من سوگوار نبودنت نیستم!!!
من شرمسار این همه
تحملم …
پیشم نیستی که حواسم گرم تو باشه..
تو فکرمم نمیای که ذهنم درگیر تو باشه..
خلاصه یه کاری نمیکنی که از بیکاری در بیام.
همه اینا دست به دست هم دادن و منو گذاشتن سر کار..!!
آیا سزای من خار شدن است..؟!
من که از گل نازکتر به تو نگفتم.
محبت به نامرد ، كردم بسی محبت نشاید به هر نا كسی
تهی دستی و بی كسی درد نیست كه دردی چو دیدار نامرد نیست
هزار نفر در حسرتِ تو
تو در حسرتِ یکی
و چقدر
همه تنهاییم!
تو كه رفتي به جايت خجالت كشيدم از عشق و احساس پاكم كه بر باد رفت . . .
میخواهم همه بدانند این ادم ها که به خیال خود با من اند خود مفهوم تنهایی من هستند
اگه از خونه زدی بیرون، و صد متر جلوتر یادت افتاد که تلفونتو جا گذاشتی
و بر نگردی برش داری، یعنی‌ تنهایی‌ آقا، تنها..
قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر است از ماهیانی که از زندگی سیر شده اند
اشکهایم که سرازیر میشوند...... دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...
عجیب سرد است هوای نبودنت
دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه
هر جا نگاه می کنی می بینیش
این روزها همه به من می گویند بالای چشمت ابروست...!.
همه فهمیده اند جای تو خالیست..!
***** این قاصدک هارو فوت کردم تا بهت بگن همیشه به یادتم
صورت مسئله را حل نكردي،بازهم پاكش كردي،فكر نكردي دل را بانيش كلامت نابود كردي
تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمیگراید,خاطرات پاک به یاد هم بودن است...
سفري بايد كرد تا به عمق دل يك پيچك تنها كه چرا ، اين چنين سخت به خود مي پيچد ، شايد از راز درونش بشود كشفي كرد، شايد اوهم دلتنگ است؛
شايد...
دیگر بهار هم سر حالم نمی کند / چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چه کار؟ / وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمی کند . . .
باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم ، آسمان گریه ...
گاه دلتنگ میشوم
دلتنگترازهمه دلتنگی ها
گوشه ای مینشینم وحسرت هارامیشمارم
باختن ها وصدای شکستن ها را
کدامین امید را ناامیدکرده ام
کدامین خواهش را نشنیدم
به کدام دلتنگی خندیده ام
که این چنین دلتنگم…………
کاش دهخدا می دانست
دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است
“تـــو”
دوست دارم هر گاهي دلم گرفته ميشود،سرم را بر روي شونه هاي كسي بگذارم كه دلم آرام گيرد و كليد قلبش را در قلب من جاي گذارد
مِهــربــ ـــــــــــان که میشــَ ــــــــــوی
دلم بیشتَـــــ ــــــــــــر تَنگــــــــــ میشود بَرایَتــــــــــــ
خیلی وقته چشمهایم ازفکرتوبارانیست/سالهاست دریای دلم ازعشق توطوفانیست/دیگرکاسه صبرم شده لبریز ازدردبی تو بودن/خدایا انتظار دیدن دوست چقدر طولانیست...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستای خوبم اس ام اس عاشقانه داریم در حد تیم ملی برای همه ی عاشقانه ها بخونین و لذت ببرید و برای عشقاتون اس ام اس کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 3,751
  • بازدید کلی : 114,539