loading...
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس بازدید : 104 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

خاطرم نيست توازباراني...ياکه ازنسل نسيم ...هرچه هستي گذرانيست هوايت،بويت...تومنو يادکني ، يا نکني ،من به يادت هستم

رو آسمون نوشته رو بال هر فرشته تو مال هر كي باشي دنيا واسش بهشته!

عطر حرفات واسه من بوي گل شقايقه. تو رو ديدن واسه من قشنگترين دقايقه

ويكتور هوگو ميگه:
ايمان داشته باش كه حتي كوچكترين محبتها در ضعيف ترين حافظه ها مي ماند.تقديم به بامحبت ها

قصه عشق من و توبه قشنگی خیاله / من تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل از ته دل دوستت دارم بدون دلیل

بنویس با خط الماس رو تن نازک شیشه.که بدونه نور چشمات شب من سحر نمی شه

آرام بخوان چون آهسته نوشتم،ازدل بخوان چون بادل نوشتم
"دوستت دارم"

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل از ته دل دوستت دارم بدون دلیل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستای خوبم اس ام اس عاشقانه داریم در حد تیم ملی برای همه ی عاشقانه ها بخونین و لذت ببرید و برای عشقاتون اس ام اس کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 3,750
  • بازدید کلی : 114,538