loading...
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس بازدید : 117 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)


هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم / بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم .
 
******
فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟ / من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام / هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟

 
******
آرزو داشتم قطره اشکی بودم که در کنار چشمت متولد میشدم ، بر روی گونه ات می غلطیدم و در کنار قلبت می مردم .
 
******
نباشی ، دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود !
 
******
دوست داشتن از عشق برتر است و من هرگز خود را تا بلندترین قله ی عشق های بلند پایین نخواهم آورد . (دکتر شریعتی)
 
******
نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم : که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی .
  ******

تقصیر خودمونه ، بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به "توان" رساندیم !
  ******

عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته ، هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .

 
******
آرزوهایم زیر انبوهی از خاکستر هنوز نفس میشکند ، هنوز شعله ورند ، نسیم مهربانی تو کی می وزد ؟
 
******
آهای ! کافه چی ، میزهایت را تک نفره کن ، نمی بینی ؟ همه تنهاییم !

******

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .
  ******

با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است ، نه خواب میخواهد ، نه خوراک !

 
******
این روزها آنقدر شکسته ام ، که عصا به دست راه میرود دلم !
 
******
به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم ، سبز باشی عزیزترین .
 
******
شغل شریفی است : سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد .
 
******
همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم / روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم .
 ******

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ، اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست ، مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی … !
 
******
بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده ، دلبند بنده ، دلم برات تنگه !
 
******
دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد / عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد / گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی / یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد .
  ******

پرندگانم را آزاد کردم ، زیرا فهمیدم "نداشتن" تنها راه از دست ندادن است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستای خوبم اس ام اس عاشقانه داریم در حد تیم ملی برای همه ی عاشقانه ها بخونین و لذت ببرید و برای عشقاتون اس ام اس کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 6,467
  • بازدید کلی : 117,255