loading...
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس بازدید : 122 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

ثبت احوال در شناسنامه ام همه چیز را ثبت كرد جز.... احوالم


.

.

من به یاد دل و دل یاد تو را میگیرد دل اگر یاد عزیزش نكند می میرد

.

ما رفاقت را در دانشگاهی اموختیم كه بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم


.

.

همش منتظرکلمه GAME OVER ‏ هستم

اما افسوس که هر چقدر هم می بازم تموم نمیشه


.

جسمت را میخواهم چکار؟ وقتی

ذهنت در حال مجسم کردن دیگریست


.

.

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم غمم از دل برود چون تو بیایی


.

این دلی که شکستی،مال من نبود،خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد،خوشحالم چون حالامیتونم به جای دل،سنگ بزارم تو سینه....

.

درکلاس اول خواندیم آن مرد با اسب امد و حالا ترشیدیم و آن مرد، باخر، هم نیامد


.

اگرنسیمی شانه هایت رانوازش کرد،بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد


.

.

نمیدانم چراچشمانم گاهی بی اختیار خیس میشوند

می گویند حساسیت فصلی است....آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم


.

رفتن کسی که لایق نیست نعمت است نه فاجعه

.

 

از وقتی رفتی ‏دنیا بدون توخالیست....

مگر تو ، چندنفربودی...؟


.

دیر آمده ای..دیرآمده ای رفیق....تنهایی من سرش شلوغ است امشب


.

رؤیاهایم را می گذارم دم در....

بیچاره رفتگر....


.

خیلی از یخ كردن های ما از سرما نیست

لحن بعضی ها، زمستونیه


.

دیدگانت را نبند،نگاهت را ندزد، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت میشود....


.

خدایا آلودگی آدمها از حد گذشت

دنیا رو چند روز تعطیل نمیكنی؟


.

ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮردن ﻟﮕﺪی از ﭘﺸﺖ ! ﺑﺮداﺷﺘﻦ ﮔﺎﻣﯽ ﺑﻪ ﺟﻠﻮ اﺳﺖ


.

به بنددلت میاویزم رخت خاطرہ ام را

گرد بادھای فراموشی حرمت نمی شناسند


.

.

صدا بزن مرا، مهم نیست به چه نامى....

فقط "میم" مالكیت را آخرش بگذار....

میخواهم باور كنم....مال تو هستم


.

این جاده های خاکی و آسفالته ما را به هم نمیرسانند؛

عشق با قوانین بیگانه است

از بیراهه ها بیا برای دیدن كسی كه عمریست دوستت دارد ....


.

بسلامتی اونی كه دوست داشتنو با تمام وجود یادش دادیم و اون رفتو... به یكی دیگه امتحان پس داد


.

.

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن، بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن


.

جان کافی در فیلم مسیر سبز:خیلی خسته ام رییس، خسته از تنها سفر کردن، تنها مثل یه چلچله زیر بارون خسته از اینکه هیچ وقت رفیقی نداشتم پهلوم باشه و ازم بپرسه از کجا اومدم، به کجا میرم یا چرا! آنقدر خسته ام از اینکه آدما همدیگه رو اذیت میکنن، خسته از تمام درد هایی که تو دنیا حس میکنم و می شنوم، هر روز دردهام بیشتر میشه درد تو سرم مثل خرده های شیشه ست، تمام مدت. می تونین بفهمین؟


.

راحت بگم نوشته های من مخاطب نداره،مخاطب نوشته هایم به سادگی یک لبخند رهایم کرد....


.

تعجبی ندارد که فرهاد نشدی،من تلخ بودم


.

دلگیرم از عشق هایی که مثل حلقه های قلیان اول بزرگ میشود و بعد محو....


.

سرخوشانه میخندم، شوخی میکنم

و تو نمیدانی....

چقدرسخت است احساس خفگی کردن

پشت این نقاب لعنتی....


.

نشسته ام..   کجا؟

کنار چاهی که تو برایم کندی...

عمق نامردیت را اندازه میگیرم....


.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستای خوبم اس ام اس عاشقانه داریم در حد تیم ملی برای همه ی عاشقانه ها بخونین و لذت ببرید و برای عشقاتون اس ام اس کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 6,461
  • بازدید کلی : 117,249