loading...
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس بازدید : 129 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم


********************** *

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من!
بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است ، بی تو از گردش ایام دل بیزار است
 بی تو ای مونس جان دل ز غمت می سوزد  دل افسرده من طالب یک دیدار است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم ، گرچه می دانم که عمری در غریبی زیستم
 روبه روی آینه شب تا سحر غم می خورم تا بفهمم عاقبت در جستجوی کیستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم , ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روزخودش را دور میزند!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هی!با توام!آی زندگی! کر خودتی! / ساده دل و خام و زود باور خودتی
بیهوده نکوش تا مخم را بزنی / عاشق بشوم؟ نه جان من!خر خودتی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 همه ی درد م این است که یـک نـفـر در زنـدگی  مـن هـست.

.

.
کـه  نیـسـت  ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز با غرورت باز م مرا شکستی / با ناز و قهر و کینه مهرم زدل گسستی
دانی که بی تو هیچم ای ماه  بی مروت /  باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را /  به ویرانی کشاندی منزلم را
فکندی زیر پا احساس و شورم /  نکردی رحم،  حتی بر غرورم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم را شبی در حضورم شکستی /  نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق ، راهم /  پلی بود اگر در عبورم شکستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شده بازیچه ای قلب صبورم شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم مثال دفتری کردی مرورم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است
یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بـــا این که تمـــــــام قصه را میدانی / باز آیه ی یأس پیش من می خوانی
بــــــا آن همه  تــــرفند دلم را بردی / تا بشکنی و دو بــــاره بر گــــردانی؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتم از من مطلب دیده ی گریان تر از این / دل خونین تر و مجنون تر و ویران تر از این
 گفت گرچه دلت خانه به دوش است ولی / دوست دارم که شود بی سروسامان تر از این
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستای خوبم اس ام اس عاشقانه داریم در حد تیم ملی برای همه ی عاشقانه ها بخونین و لذت ببرید و برای عشقاتون اس ام اس کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 3,461
  • بازدید کلی : 114,249