loading...
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس بازدید : 174 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

هرچه شدم بی تو دلم وا نشد،جز تو کسی باب دل ما نشد،هرچه پرستو شدم و پر زدم ،هم نفسی مثل "تو" پیدا نشد!...

 

باران تكراري نميشود
هروقت بيايد دوست داشتنيست
تو براي باراني

 

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه که میخواهی میرسی چرا که من هر بار یک هیزم به آتش اضافه میکنم

 

توسراپاادعایی عزیزم...انکارنکن!عشقت راچشیدم....طعم کشک میدهد

 

زيباترين قسم سهراب:
نه تو مى مانى و نه اندوه،
و نه هيچكس از مردم اين آبادى،
به حباب نگران لب يك رود قسم،
و به كوتاهى آن لحظه ى شادى كه گذشت،
غصه هم ميگذرد،
آنچنان كه فقط خاطره اى خواهد ماند.
لحظه ها عريانند.
به تن لحظه خود جامعه اندوه مپوشان هرگز.

 

اگر عشق نبود به کدامین بهانه می گریستیم و به کدامین بهانه می خندیدیم؟
کدام لحظه ی نایاب را اندیشه میکردیم؟
و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟
آری... بیگمان پیش از اینها مرده بودیم،اگر عشق نبود...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستای خوبم اس ام اس عاشقانه داریم در حد تیم ملی برای همه ی عاشقانه ها بخونین و لذت ببرید و برای عشقاتون اس ام اس کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 6,582
  • بازدید کلی : 117,370